Nákup potravin

26. července 2019 - 23:42
002.jpg

Přípravou stravy doma se vyvaruju nadměrným ztrátám vitamínů a jiných prospěšných látek. Vím vše o tom, co konzumuju. Dbám na technologickou úpravu. Lepší je pro mne potraviny připravovat v páře, dusit, restovat nebo vařit ve vodě. Vyhýbám se pravidelnému smažení nebo větším dávkám tuku. Zamezím tím zvýšenému příjmu toxických látek z přepáleného oleje. K přípravě porkmů používám sůl s jódem.

Nákup potravin

Snažím se vyvarovat zlevněných výrobků. Sleduju datum spotřeby a snažím se kupovat čerstvé suroviny. Proč? V konzervovaných a u všech trvanlivých výrobků jsou použité soli, sladidla, aditiva, konzervační látky a mnoho nezdravých a tělu neprospěšných produktů. Občas nakupuji v DM drogerii a všech zdravých výživách.

Pokud nemám čas, nakupuji online:

https://www.rohlik.cz

https://www.kosik.cz

Zelenina a ovoce online:

https://www.freshbedynky.cz

Nebo si hotové jídlo někdy objednám rovnou domů:

https://www.damejidlo.cz

Pokud si nejsem jistá, jak si stojí z hlediska zdraví určitá potravina, tak se mrknu na tento web https://www.ferpotravina.cz

Můj aktuální nákupní seznam:

  • Zelenia
  • Ovoce
  • zelenina (rajčata, okurky, salát, cuketa, mrkev, brokolice, paprika, cibule, brambory)
  • ovoce (lesní plody, banány, meruňky, jahody, avokádo)
  • ořechy a semínka (mix se sušeným ovocem)
  • feta sýr, mozzarella, halloumi, cottage, tofu
  • bílý jogurt, tvaroh, skyr
  • krůtí maso, ryby, krevety
  • přílohy (quinoa, bulgur, rýže dlouhozrnná)
  • proteinový nápoj kakao – ráda si ho přidávám do jogurtu s ovocem

comments powered by Disqus

Spolupráce

Kromě individuálních konzultací spolupracuji na mnoha zajímavých projektech. Pravidelně publikuji články, spolupodílela jsem se na přípravě pořadu Skvěle v těle a byla jsem pozvána do pořadu Sama doma. V časopisech se můžete dočíst o proměnách mých klientů. Poslední článek vyšel v Marianne.