Dieta a jak z toho ven?

13. května 2019 - 10:59
clanek_2_dieta_a_jak_z_toho_ven-2-1-768x1024.jpg

Takovéto klasické: zítra začnu. Nikdy nebude ten správný čas pro hubnutí. Uvědom si, že ten čas letí strašně rychle a ty se pořád jen omlouváš proč to zrovna teď nejde. Zamysli se, jak dlouho si to říkáš? Třeba týden, měsíc, rok, nebo snad celý život? Proto si zkus zapamatovat novou větu: JIŽ DNES NĚCO ZMĚNÍM! Proč je to důležité? Protože i malé kroky ti pomůžou k velkým výsledkům, než když budeš čekat na zázrak, na nového partnera, na peníze, na novou práci, na více času,…

Pokud chceš svojí lepší postavu zpátky, začni těmito pravidly:

Urči si cíl na týden. Pokud si stanovíš cíl na rok, tak tě to za chvíli otráví a zabalíš to po pár dnech.

Soustřeď se na to, co můžeš zlepšit ve své stravě a ne na to, co nemůžeš jíst. Ovládnou tě chutě na zakázané potraviny a zabalíš to podruhé.

Přidej hromadu zeleniny k snídani, k obědu a k večeři. Snížíš si tím energetický příjem.

Pij více vody a méně alkoholu. Proč? S kocovinou máš slabou vůli a budeš jíst víc kalorických jídel než bez ní.

Pokud se přejídáš, tak zařaď svačiny. Rozlož si jídlo do více denních dávek. Pokud přes den nejíš skoro vůbec a doháníš to večer, snaž se mít za den alespoň 3 jídla.

Nauč se odměňovat něčím jiným než jídlem. Co je to za odměnu, když z toho máš výčitky a nevejdeš se do oblečení? Kup si například masáž, doplňky, knížku, nebo nové boty.

Let`go

comments powered by Disqus

Spolupráce

Kromě individuálních konzultací spolupracuji na mnoha zajímavých projektech. Pravidelně publikuji články, spolupodílela jsem se na přípravě pořadu Skvěle v těle a byla jsem pozvána do pořadu Sama doma. V časopisech se můžete dočíst o proměnách mých klientů. Poslední článek vyšel v Marianne.